12 Temmuz 2008 Cumartesi

Tarafsız Basın

"Ne bu şiddet, bu celal" demeden giriyorum lafa. Ağır konuşacağım. Çok adi, bir o kadar da şerefsiz bir basınımız var. Olması gerektiği gibi olamayan, ya da olmayan bir basın. Siyasi ya da ekonomik yönü şu anda pek alakadar etmiyor beni. Spor medyasına ağzıma ne gelirse saydırmak istiyorum. Sözde objektifliğin bu kadarı...
Geçtiğimiz sezon başında Karl Heinz Feldkamp'ın yaşını öyle bir dert ettiler ki sanırdınız adam sahaya çıkacak ve top peşinde koşturacak. Başarısız olması için öyle bir taktılar ki adama Galatasaray taraftarları arasında bile bu görüşlere katılanlar oldu. Maksat Fenerbahçe'nin önünü açmak ve Galatasaray'ı yıpratmaksa her daim her yol mübahtı onlar için. Geçen sezon başındaki durumun bir benzerini Fenerbahçe yaşıyor şimdi. 70 yaşındaki Luis Aragones'i futbol takımlarının başına getirdiler. Yalnız Feldkamp'ın yaşadıklarının tam aksine medya Aragones'i yere göğe sığdıramıyor. Eh be adiler, eh be şerefsizler... Hani bir teknik direktörün yaşını bu kadar dert ediyordunuz? Şimdi yaş tecrübe mi oldu?
İkinci perde...
Arda, Mehmet Topal, Servet... Hangi birini saysam ki? Kaç gündür bu isimleri yurtdışına göndermek için adeta bir kampanya başlattılar. Her bir futbolcunun ağzından yazdıkları demeçlerde hepsinin de Avrupa'da oynamak istediklerini okuyoruz. Yapmayın ya? Ulan sinirden de yazamıyorum ki! Ne zaman emelinize ulaştınız da bundan sonra ulaşacaksınız? Böbürlenmeyin lan, sizden büyük Galatasaray var!

5 yorum:

scapula dedi ki...

Ne kadar adi, ne kadar haysiyetsiz, ne kadar şerefsiz, ne kadar satılık olduklarını anlatma değil sayfalar, bloglar; internet yetmez.

O yüzden, mümkün mertebe sakin olup sinirlenmemek lazım. Galatasaraylılık Fenerbahçelilikten de değil bu. Satılmışlıktan. Üç kuruşluk adamlar işte...

ix dedi ki...

Abi ben artık almıyorum gazete falan. Aceto ile resmi sitemiz yetiyor. Kafam da ziyadesiyle rahat. Bazen ev kalabalık oluyor. Kahvaltıda sofra yetmiyor, alıyorum bir fotomaç, seriyorum yere. Başka işe yaramıyor.

Köşe yazısı mı? Aman diyeyim.

Anıl dedi ki...

Çok uzun zaman oldu ben de gazetelere para vermeyi bırakalı. Ancak kardeşime laf anlatamıyorum. Her gün gidip ne kadar varsa toplayıp geliyor.

Bu arada, ix'in yöntemini çok beğendim. Uygulayacağım :))

sinem dedi ki...

ben de ix'e katılıyorum, gazete okumak gereksiz. aynen bir aceto bir resmi site yeterli. ayrıca senin yazının da altına imzamı çakarım, bravo yani :)

Adsız dedi ki...

evet basına genel olarak bende güvenmiyorum, inanmıyorum ve basını onaylamıyorum
yazdıklarına da katılıyorum. ama onların içinde de adam gibi işini yapanlar var.tamam çok değil belki ama var. onların hakkı yenmesin.

not:hayır gazeteci filan değilim, öyle bi tanıdığım da yok:)