5 Temmuz 2008 Cumartesi

My Name Is Kewell, Harry Kewell

Şaşırttı bizi Galatasaray! Yoksa Türk spor basını mı demeliyiz? Transfer sezonu boyunca takımlara yüz tane futbolcu transfer ettiren ve başını Fotomaç'ın çektiği spor basını fena ters köşe oldu. Bir başka deyişle Galatasaray yönetim kurulu ustalığını konuşturdu ve dünyaca ünlü bir yıldızı kamuyoyundan sır gibi saklamayı başardı. Kaleci Itandje ile sağ gösterip, Avustralyalı yıldız Harry Kewell ile sol kroşeyi patlattı. Ne çok içi gitmiştir dün sabah gazetelerine "Biz demiştik" manşetini atamayanların.
Evet, kendi adıma konuşmam gerekirse Avrupa'da isim yapmış isimler bekliyordum bu transfer döneminde. Ancak Harry Kewell gibi bir gece yarısı resmen alındığını duymak ancak rüyalarımda olurdu sanki. Zira haberi aldığımda dışarıdaydım. Çalan bir telefon, arayan kardeşim:

- Almışız, almışız!
+ Ne diyorsun oğlum, kimi almışız?
- Almışız, Harry Kewell'i almışız. Az önce Star'da son dakika olarak verdi.
+ Hani şu Mehmet Topuz'u Beşiktaş'a gönderen Star mı?


Telefon kapandı. Yoluma baktım ben. En ufak bir heyecan dahi duymamıştım. İşin açığı habere inanmamıştım. Üstelik bu transfer döneminde ilk kez duyuyorduk ve bunu da transferin gerçekleştiği şeklinde alıyorduk. Eve geldiğimde ise kulübün resmi sitesini bir ziyaret etme gereği hissettim. Anasayfaya girmeme gerek kalmadı. Site girişinde kabak gibi duruyordu Kewell'in resmi ve "Harry Kewell Galatasaray'da" yazısı. "Oha! Çüş! Yuh!"
O an ne oyuncunun uzun zamandır sahalardan kopuk olduğunu düşünecek, ne de nasıl olup alabildiğimizin muhasebesini yapabilecek durumdaydı. Anın zevkini yaşamak en iyisiydi.
Bugün resmi sözleşmeye imza attı Harry Kewell. Son iki sezonda sakatlıkları yüzünden topu topu 16 maça çıkabilmiş olması pek mühim değil açıkçası. Bir futbolcu yeteneklerinden hiçbir şey kaybetmez. Hırsını koruyabilmişse Kewell, sorun yok demektir benim gözümde. Çünkü uzun sakatlıklardan çıkmış bir futbolcu için en önemlisi budur. Yine de futbol maçlarının bir savaş meydanını andırdığı ülkemde kendisi için endişelenmiyor da değilim.
Amaaaaaan! Hiç bunları düşünecek durumda da değilim.

Hoş geldin Kewell!

1 yorum:

bilog dedi ki...

formayı hiç sevmemiştim ama bu adama çok yakışmış.