28 Aralık 2007 Cuma

Emre Güngör Galatasaray TV'ye Konuştu

"Biraz heyecanlıyım. Çok büyük bir camiaya geldim. Burada sorumluluklarımın daha fazla olduğunu biliyorum. Umarım bu büyük camiaya layık olacağım. Elimden geleni yapıp bana güvenenleri mahçup etmek istemiyorum.
Kendime çok güveniyorum. Genç yaşıma rağmen kendimi çok tecrübeli hissediyorum. Rigobert Song’un Afrika Kupası’na gidecek olmasından dolayı kendimi kanıtlama adına iyi bir fırsatım var ve inşallah bu fırsatı değerlendiririm.
Galatasaray’a gelmeden önce elbette birileriyle konuştum ama Galatasaray’ı kimseye sormaya gerek yok. Çünkü Türkiye’nin ve Dünyanın sayılı kulüplerinden birtanesi. Geldiğim için çok mutluyum ve buraya layık olmaya çalışacağım. Galatasaray, hedefleri çok büyük bir kulüp ve ben de bu hedeflere imzamı atmak istiyorum.
Galatasaray çok iyi bir takım, dolayısıyla iyi futbolcuları var ve forma şansı bulmak çok zor olacak. Çok çalışarak formayı kazanmak istiyorum.
Bireysel olarak Galatasaray’da başarılı olup iyi işler yapmak istiyorum. Bir başka hedefim de milli takım ve onu da Galatasaray forması altında gerçekleştirmek istiyorum.
Galatasaray ilk yarıda iyi koşan ve iyi mücadele eden bir takımdı. Sakatlıklar üst üste geldi ve sanırım şansızlıklar oldu ama yinede Galatasaray ilk yarı başarılıydı. İnşallah ikinci yarıda da başarılı olup şampiyon oluruz.
Galatasaray taraftarı çok büyük bir taraftar. Onların önüne çıkacağımı düşündüğümde çok heyecanlanıyorum. Umarım onlara güzel maçlar izlettiririz ve başarılara beraber imza atarız.
Ali Sami Yen’de çok maç oynadım. Ali Sami Yen’de taraftarın etkisi çok fazla oluyor. İnşallah onları da arkamıza alıp büyük başarılara birlikte koşacağız."

Hiç yorum yok: