8 Eylül 2007 Cumartesi

Kırmızı Formalar Satışta

Galatasaray Store bu sezon taraftarlara ürün yetiştiremez hale geldi. Geçtiğimiz sezonlarda aynı döneme kadar olan süreçte elde edilen ciro 2'ye, hatta 3'e katlanmış durumda. Sadece Lincoln formalarından 5 milyon Euro elde edildiği açıklandı ki bu an itibariyle harika bir rakam. Sezonun uzunluğu ve olası UEFA Kupası başarıları sayesinde bu rakamın Lincoln'ün maliyetini bile karşılayabileceğini düşünüyorum. Neyse asıl konuya geçelim.
Bilindiği gibi yönetim bu sezon kombine satışlarında bir kampanyaya gitmişti ve yüksek fiyatlara yüzünden kombinelere pek fazla rağbet etmeyen taraftarı bu şekilde kamçılamaya çalışmıştı. Kampanya gereğince kombine kart alanlara özel olarak üretilen kırmızı forma da armağan edilecekti. Kombine alanlar 90 YTL değerindeki bu formaya ekstra ücret ödemeden kavuştu. Ancak kombine almaya gücü yetmeyen ve kırmızı formaya da kavuşmak isteyen diğer taraftarların da seslerine kulak tıkamadı yönetim. Bugünden itibaren, bence bu sezonki formalarımız içerisinde en iyisi olan, kırmızı formaya Galatasaray Store'lardan 90 YTL'ye ulaşılabilecek. Yakında çıkacak olan klasik parçalı Metin Oktay formalarını da düşünecek olursak Galatasaray taraftarı bu sezon takımına çok para harcayacak çok...

EDİT: Bir yanlışı düzeltmek istiyorum. Formanın baskılı hali 90 YTL'ymiş. Eğer ki "Ben baskı istemiyorum" diyorsanız 77,5 YTL'ye sahip olabilirsiniz.

Hiç yorum yok: