13 Nisan 2009 Pazartesi

?

Boşa geçen bir sezon... Kazanılan şey yok, kaybedilen ise bir hayli çok! En çok merak ettiğim husus da Harry Kewell'in takımdaki geleceği... Söylenen o ki, dün gece maçtan sonra Fenerbahçe soyunma odasına gidip yaşananlar için özür dilemiş. Harbi adam şu Kewell. Gerek futbolculuğu gerekse kişiliği ile Galatasaray'a yakışan bir oyuncu, buna şüphe yok. Sürekli taraftara oynayan başka da bir şey oynamayan Lincoln'e 22000 kişinin hep bir ağızdan yaptığı tezahüratlar kulağıma çalınınca Kewell geliyor aklıma nedense... Hangisi daha çok ilgiyi hak ediyor diye soruyorum kendime. Bulduğum cevaba benden başka kimsenin riayet etmediğine kanaat getiyorum, şaşırıyorum.
O değil de seneye muhtemelen hiçbir Avrupa kupasında boy gösteremeyecek olan bir takımda kalmak ister mi Kewell?

8 yorum:

liverpoolandkop dedi ki...

Sanırım bilginiz yok ama 1-2 Şampiyonlar Ligine 3-4-5 UEFA Kupasına gidiyor bu sene ..

Anıl dedi ki...

Sanırım bilginiz yok ama 1-2 Şampiyonlar Ligi'ne, Türkiye Kupası şampiyonu/finalisti ve lig 3'üncüsü UEFA Kupası'na gidiyor bu sene. Kalanlar da babayı alıyor!

liverpoolandkop dedi ki...

İntertoto kupası kaldırıldığı ve UEFA Ligi yeniden düzenlendiği için İntertoto kontenjanı UEFA'ya kaydırılıyor yani 1-2 Şampiyonlar Ligi'ne, 3. ve Kupa Şampiyon/Finalist UEFA Ligi'ne lig 4.süde İntertoto kontenjanından UEFA Ligi'ne katılıyor. Kupa Şampiyon/Finalist sıralamadan zaten Şampiyonlar Ligi yada UEFA Ligi hakettinden İntertoto Kontenjanına Lig 5. dahil oluyor tabi Ankaraspor Beşiktaş'ı elemezse ..

Unknown dedi ki...

bu sabah aldığım en kötü haberdi kewell'ın gideceğine dair fanatikte çıkan haber.gitmek için bir sürü nedeni var kendince.anlayabiliyorum.ama ne bileyim.bu fikre alışmak zor be ...bir tek hagi için dolmuştu gözlerim o bu takımdan ayılırken son bir şampiyonluk yaşayamadan.bu kez de kewell için aynısı olacak galiba.belki de onu havalimanında karşıladığımız kadar büyük bir kalabalıkla uğurlamalıyız havalimanından.kalbimizdeki yeriyle , takım için yaptığı onca şeyle bunu haketmiyor mu ?(gitmek istese bile)futbolcular sözleşmelere atılan imzalarla gidip gelirler bir takımdan diğerine de...kewell başka türlü bir adamdı.anlasın kıymetini.yine de içimden dua ediyorum yalan haber olsun diye...

Anıl dedi ki...

Zerdali,

Düşüncenizi paylaşmamak mümkün değil.

Unknown dedi ki...

oh be!şu aşağıdaki açıklamayı okumak için akşama kadar iki de bir galatasaray.org.tr'ye bakıp durdum.yalan olduğu ortaya çıksın diye.nihayet beklediğim açıklama geldi.
diyorum ki: daddy daddy cool harry harry kewell :)
"Zorunlu Açıklama: Harry Kewell
Bugün Fanatik gazetesinde “Ben gidiyorum Başkan” manşeti ve Orhan Yıldırım imzasıyla hakkımda yayınlanan haberin tamamıyla asılsız olduğunun bilinmesini isterim.

Sayın Başkanımız ile aramızda bu konuda bir görüşme hiç olmamıştır. Haberde bana atfedilen tüm söz ve düşünceler de hayal ürünüdür.

Taraftarlarımıza saygılarımla bildiririm.

Harry Kewell
Galatasaray Futbol A.Ş.
Profesyonel Futbol A Takımı Oyuncusu"
gitme be abi... çok sevdik seni be harry

liverpoolandkop dedi ki...

From Kewell Galatasaray yazsaydı açıklamanın altında keşke :)

Anıl dedi ki...

Ben artık kulübün internet sitesinde yapılan açıklamalara pek itimat etmiyorum. Bundan önce Meira da birkaç kez yalanlamada bulunmuştu, fakat şimdi olduğu yer başka :)