24 Mart 2008 Pazartesi

Yeni Başkan Adnan Polat

Galatasaray'da Seçimli Genel Kurul Toplantısı geride bıraktığımız pazar günü Galatasaray Lisesi Tevfik Fikret Salonu'nda yapıldı. Galatasaray Spor Kulübü'nin 33.başkanı olabilmek için yarışan Adnan Polat ve Nazım Durak ikilisinden zaferi elde eden isim Adnan Polat oldu. Galatasaray'ın yeni başkanı Adnan Polat kulüp tarihinde bir rekor olan 2148 oyla bu göreve layık görülürken, diğer aday olan Nazım Durak 230 oyda kaldı. Oy kullanma işlemine geçilmeden önce Adnan Polat şu sözleri dile getirdi;
"Ben 25 sene önce buradan heyecanla ve hayranlıkla ağabeylerime bakardım. Şu an ise başkan adayı olarak sizlere hitap ediyorum. Bu görev verildiği taktirde, Galatasarayımızın bütün problemleriyle en üst düzeyde mücadele edeceğime ve de bunu da yaparken, Galatasaray’ın 526 yıllık örf, adet ve geleneklerini kendime meşale olarak tutacağımıza söz veriyorum. Galatasaray’ın borçları, mevcut varlıkları ile yan yana koyduğunuzda önem teşkil etmiyor. Sadece nakit sıkıntısı var. Borçlar dışında kulüp bugünkü gelirleriyle giderlerini karşılayacak potansiyele sahiptir"
Adnan Polat yıllardır benim hayalimdeki başkandı. Yıllar sonra istediğim oldu. Ancak haklı çıkıp çıkmayacağımı zaman gösterecek tabii...

Hiç yorum yok: