14 Ağustos 2007 Salı

Forvet Arayışları

Yok arkadaş bu kulüp bizi kalpten götürmek istiyor. Gelenlerin heyecanı daha dinmeden yeni yeni isimler gündeme geliyor. Gerekli tüm mevkiilere yapılan nokta transferlerden sonra bir de forvet alıp transferi bitirmek istiyor çok sevgili yönetimimiz. İsimler de öyle böyle değil. İsimlerden biri geçtiğimiz sezon Heerenveen formasıyla 34 maçta 34 gol atan ve haliyle gol kralı olan Alfonso Alves. Bir diğer isim ise koltuklarımızdan düşmemize sebebiyet veren Arouna Kone. Üstelik bu adamın transferinin her an bitebileceği söyleniyor. Bakarsınız birkaç saat sonra bu yazıyı "edit"lerim ve geldiğini haber veririm, kimbilir? Şimdi bu adama çamur atanlar da var ya, o yüzden onlara kapak niyetine müstakbel Konemiz'in gollerinden bir demet sunayım... Bu arada bu ne biçim müzik lan???

EDİT: Editleyeceğimi söylemiştim ama olmadı anasını satayım. Beyefendi Premier Lig'de oynamak istiyormuş.

2 yorum:

bilog dedi ki...

hem yaşı iyi, hem gol vuruşları iyi, hem de hayvan gibi uzun ulan bu adam. kluivertla bi gol sevincinde yanyana gelmiş, boylar aynı. tek kuruntum, hollanda liginde forvetlerin daha kolay gol bulabilmeleri olayı. adam buraya geldiginde afallamasa bari. gerçi herif şampiyonlar liginde de atıyodu ama hadi bakalım. bi de bu adama kaç para vericekler acaba hayvani bi fiyat biçilmese bari.

müzik konusunda hemfikirim:)

ultrANIL07 dedi ki...

Fiyatını ne yapacaksın? Sen izlemene bak, tabii gelirse :)