28 Aralık 2008 Pazar

Koleksiyon #9

İlkokul yıllarımda ne anlardım ben müzikten... Hoş, şimdi de pek anladığım söylenemez ve fakat resimde görmüş olduğunuz kasedi her gün en az bir kere dinlemezsem rahat edemiyordum. Evet, gözlerine inanamayanlar olabilir ancak bu kaset en az sizin kadar gerçek ve tarafımdan bugünlere ulaştırılabildi. Karşınızda efsane albüm, Galatasaraylılar'ın arayıp da ulaşamadığı albüm; İşte Galatasaray! Tam olarak yılını hatırlamamakla birlikte albümün 1994 yılının bir ürünü olduğunu tahmin ediyorum. Kutusunu zaman içinde kaybetmiş olsam da kasedin bugünlere getirilmesinde emeğim çok :) Bu kez koleksiyonu sadece kendime saklamıyorum canlar! Aranıp da bulunamayan, Galatasaray albümleri içindeki belki de en güzeli, en değerlisi olan İşte Galatasaray'ı siz Galatasaraylılar ile paylaşmaktan kıvanç duyacağım. Üşenmedim ve kasedi CD'ye mp3 formatında çektirdim. Hem hâlâ kaset dinliyormuş gibi görünmemek hem de çok ender bulunur bu albümü yaymak amacıyla bu yola başvurdum. Rapidshare linkini vermeden evvel neydi bu albümdeki şarkılar, onları bir hatırlayalım:

1- 1905'te Ali Sami Yen'de
2- Ayı Ramazan
3- Cimbom Buraya
4- Çivi Gibi Çak
5- Ga Ga Ga Galatasaray
6- Galatasaray Marşı
7- Gül Baba Efsanesi
8- Lise Marşı
9- Ne Mutlu Galatasaray'a
10- Pupa Yelken
11- Re Re Re Ra Ra Ra
12- Şanlı Galatasaray
13- Sarı Alev Galatasaray
14- Tarihlere Sığmaz Bizim Adımız
15- We Are The Champions
16- Yollar Uzun Dikenli Taşlı Olsa da


Hotfile Linki Burada! İyi Dinlemeler!

17 yorum:

scapula dedi ki...

allah allah... bende de var aynı kaset ama rengi sarı kırmızı değil, siyah. başka albüm mü benimki yoksa?

bende buradan bazı şarkıların yanısıra "glory glory man united", yani bizim mildiğimiz izci marşı melodisiyle "haydi, haydi, haydi cimbom, cimbom gülerek yürür" şarkısı da vardı... farklı herhalde bendeki... kasetçalar da kalmadı ki evde kontrol edeyim. :)

Anıl dedi ki...

scapula,

yok yok, haklısın :) Ben sadece şarkıların isimlerini bir tarafımdan uydurduğum için böyle oldu. 16 numaralı şarkı senin sözünü ettiğin şarkıdır :) Var yani!

bilog dedi ki...

Bende de vardı bu! Ama benimki de sarı kırmızı değildi. Nasıl iş anlamadım.

Tabi benimki kayıp. Nerde bizde sendeki kadar sevgi de saklayalım o kasedi :)

benjcev dedi ki...

bu albüm ben de vardı. hatta "Re Re Re Ra Ra Ra" şarkısının söz yazarını Hıncal Uluç olduğunu hatırlıyorm. ha bir de 9. senfoniden tırtıkladığımız o marşı duyunca, nedense saftig ve kuzmanovski geliyor aklıma..
ooff çok kötü yıllar. ama koleksiyonluk parça hakikaten.

Kapali Ust dedi ki...

Bu kaset bende de vardı. Bu postu okuduktan sonra kalkıp buldum hatta evde..İzci marşı haydi, haydi cimbom gülerek yürür marşı da yerinde duruyor, yıllar sonra tüm marşları tekrar dinledim güzel oldu herkese tavsiye ederim..

scapula dedi ki...

Anıl,

O kadar büyük bir iş yaptın ki...

Bıkmıyorum dinlemekten.

Sağol be. Cidden sağol.

bilog dedi ki...

Sen bu fotoyu neden sarı kırmızı şeyler'e atmıyorsun? :)

Anıl dedi ki...

Galatasaray ürünleri yayınlamıyor olman sebebiyle olabilir mi? :)

bilog dedi ki...

Bu kaset için bir ayrıcalık yapabiliriz, nostalji bu :)

Anıl dedi ki...

O halde memnuniyetle kullanabilirsin fotoğrafı :)

Yalnız e-posta atmakla uğraştırma beni şimdi :) Doğrudan fotoğrafı al da bitsin gitsin :)

Adsız dedi ki...

Kardeşim merhaba, link kırık artık. silinmiş zannediyorum. Rica edicem bi şekilde iletişim kuralım. konuyu takip edicem.

Anıl dedi ki...

@burcinturhan,

Uyarınız için teşekkür ederim. Linki yeniledim. Yine de bir sıkıntı olursa e-posta adresimden ulaşabilirsiniz bana.

Adsız dedi ki...

Kardeşim çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Kardeşim çok teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

Link yeniden kırılmış, bu albümü başka yerde bulamıyorum, yenilerseniz harika olur.

Unknown dedi ki...

Link yeniden kırılmış, bu albümü başka yerde bulamadım, yenilerseniz harika olur.

Adsız dedi ki...

linki yeniden güncelleme durumunuz var mı ?